نگاهی بر الکسا در سال ۲۰۱۹
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

 الکسا به شما کمک می کند گوشی تان را بیابید:

اولین مهارت، یافتن گوشی با گوشی یاب است. گاهی از اوقات ممکن است گوشی تان را جایی بگذارید که بعدا نتوانید پیدایش کنید. در چنین مواقعی به احتمال زیاد به سراغ آیپد خود می روید و بر روی “گوشی مرا پیدا کن” کلیک می کنید. خوب دست نگه دارید. با الکسا و بدون نیاز به کلیک های اضافی می توانید گوشی تان را بیابید. کافیست بگویید اکو از گوشی یابت برای یافتن گوشی من استفاده کن. حالا اکو به شما می گوید:  آلارم گوشی فعال است. اگر آنلاین باشد به زودی شروع به ویبره می کند.

به نظر من این یکی از بهترین و مفیدترین راه حل هایی است که در الکسا وجود دارد.

 

الکسا می تواند گیتار شما را کوک کند:

مهارت دومی که در الکسا دیده می شود کوک کردن گیتار با کوک کننده گیتار است. پس اگر دوست داشتید گیتارتان را کوک کنید کافیست به الکسا بگویید گیتار مرا کوک کن.

الکسا 2019

الکسا  پاسخ می دهد : کوک می کنم. سپس می توانید گیتار کوک شده را به دست بگیرید. همچنین می توانید به الکسا بگویید رشته خاصی را کوک کند. در این شرایط می گویید: به کوک کننده بگو رشته A را کوک کند. الکسا هم اینکار را برایتان انجام می دهد.

 

قابلیت  Drop In در الکسا:

 کل این بخش درباره برقراری ارتباط و استفاده از دستگاه برای برقراری تماس، ارسال پیام و استفاده از آن برای Drop In است. شما می توانید از آن برای تماس با دیگران به صورت رایگان استفاده کنید. دو قابلیت شگفت انگیزی که در این دستگاه هست و نیازی به نصب ندارد اعلان و Drop In  است. پس اگر دستگاه های متعدد آمازون دارید می توانید از اعلان استفاده کنید. اعلان جایی است که شما پیامتان را از طریق دستگاه های متعدد الکسا که در خانه تان دارید پخش می کنید. اگر بخواهید به فردی بگویید شام حاضر است، زمان رفتن به جایی فرا رسیده یا موضوعی پیش آمده است این قابلیت بسیار مفیدی خواهد بود. هر پیامی که دوست داشتید را می توانید به افراد دیگر انتقال دهید. قابلیت دیگری که در الکسا وجود دارد این است که می توانید با هر دستگاهی که می خواهید ارتباط برقرار کنید. گوشی شما به عنوان دستگاه امنیتی عمل می کند چون می توانید از طریق دوربین ببینید و از اتفاقاتی که در خانه می افتد با خبر شوید.

 

 یادآور آلارم:

شما می توانید از الکسا برای تنظیم آلارم استفاده کنید و سپس از یک یادآوری کننده برای انجام کارهایی که باید مدنظر داشته باشید بهره ببرید. زمانی که آلارمی را تنظیم می کنید می توانید از آهنگ مطلوب خود استفاده کنید. مثال دیگری که در این شرایط وجود دارد این است که می توانید به الکسا بگویید در ده دقیقه یادآوری کن که باید به خشکشویی بروم. او شما را از قراری که دارید با خبر می کند.

الکسا 2019

 الکسا اسپیکر بلوتوثی هم هست:

یکی از مواردی که بیشتر خانواده ها در خانه استفاده می کنند، پخش موسیقی از طریق دستگاه های مختلف است. شما می توانید الکسا را به رایانه تان وصل کنید و از آن به عنوان اسپیکر بهره ببرید. حتی می توانید دستگاه تان را به اسپیکر وصل کنید و اخبار را رصد نمایید. قابلیت خوب دیگری که در اختیار دارید این است که اگر Amazon Prime دارید ممکن است Amazon music هم داشته باشید. این بسیار عالی است چون طیف وسیعی از موسیقی های رایگان را برای اجرا خواهید داشت. اگر هنوز این گزینه را بررسی نکرده اید اپلیکیشنی به نام audible از طرف آمازون وجود دارد که می توانید کتاب های صوتی را اجرا کنید.  فقط کافیست به دستگاه بگویید کتاب صوتی تان را باز کند و آن را روی رایانه یا گوشی اجرا نماید.

این موضوع زمانی که در حال انجام کاری هستید بسیار عالی خواهد بود  چون می توانید به یک کتاب یا موسیقی مفید گوش دهید. زمانی که در حال ورزش هستید یا حرکات  کششی را انجام می دهید این گزینه بسیار عالی خواهد بود. اتصال بلوتوث به لپ تاپ  باعث می شود  تنظیمات تمیزتری داشته باشید چون لازم نیست از سیم های اضافی استفاده کنید. فقط اسپیکر را به پشت اکو دات یا سایر دستگاه های اکو وصل می کنید.

الکسا 2019

 خانه هوشمندتان را با الکسا کنترل کنید:

همه ما می دانیم که خانه هوشمند بسیار عالی است و دوست داریم در یکی از این خانه ها زندگی کنیم. شما می توانید خانه هوشمندتان را کنترل کنید. می توانید چراغ ها را روشن و خاموش کنید و به Roomba بگویید اتاقتان را جارو بکشد. می توانید سیستم های سرگرمی تان را هم کنترل کنید. حتی می توانید دمای اتاق را به وسیله ترموستات های هوشمند یا دستگاه های هوشمند خانه برای سیستم آلارم تنظیم نمایید.

 

 سفارش آنلاین محصولات:

به کمک دستگاه الکسا می توانید محصولاتی را به صورت آنلاین سفارش دهید.




:: موضوعات مرتبط: اینترنت اشیا , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: